fredag 18 februari 2011

Åtgärder planeras

Det är meningen att jag ska sitta och skriva på min novell nu, men det går inte så bra. Jag är alldeles för taggad inför ikväll. Det är smygfirande som gäller, för jag fyller ju år på söndag, men söndagar är ju ingen bra festdag, så det blir idag i stället. KB blir det också, och gissa vem som står på gästlistan? Tack Axelex! Det kommer bli en synnerligen fin kväll, det känner jag på mig!

Nästa vecka är det sportlov, och efter det väntar tre veckors praktik. Ingen skola på en månad. Ingen kunde varit lyckligare än vad jag är! Den senaste tiden har det inte gått så bra att gå i skolan, om man säger så... Omotiverad och så är det ju tråkigt. Men så fort vi kommer tillbaka efter praktiken ska jag skärpa mig. Ta tag i mitt liv typ. Inte för att jag har något, men man kan ju försöka ta tag i det lilla som finns.

Min novell handlar om ett lejon. Och en pojke och en flicka. Den är sådär jättedålig så man vill kräkas lite.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar