måndag 7 februari 2011

Jag vill inte bli vuxen

Befinner mig i en superlåg dal för tillfället. Självförtroendet har flytt sin väg och lämnat mig ensam med en enorm panik inför framtiden. Vad ska jag göra? Vad vill jag? Vad är jag bra på? Ingenting är svaret som passar bra in på de tre frågorna. En stor klump oro i magen. Redigerar en bild på min fina lillasyster och gläds åt det faktum att hon i alla fall har ett hum om vad hon vill göra.

Jag ska göra lite yoga nu. Försöka skingra tankarna och slappna av lite. Det kanske kan jaga iväg huvudvärken också. Tredje dagen nu och jag är sådär jävla trött på det.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Sara <3, du är grym och bra på mkt, du kommer komma på något. dock känner jag samma angående det sär med att bli vuxen. önskar ändå att man bara kunde stanna tiden lite här och nu. men du är grym< 3

    SvaraRadera