onsdag 16 februari 2011

En tanke, två tankar, en miljon tankar

Ack du lilla bortglömda blogg, vad är det som händer egentligen? Inte särskilt mycket om man bara ser sig omkring. Men i mitt stackars lilla huvud snurrar tankarna fortare än någonsin. Jag tänker så mycket, på olika saker, så hjärnan säger stopp, kroppen drar till med migrän för att hejda mig, och det går sådär. Det går lite trögt nu, med andra ord.

Igår var jag hos Jenny, tillsammans med Emma. Vi såg Twilight-filmerna och var tjocka. Sov dåligt inatt, vaknade med 10 olästa meddelanden på mobilen. Jag svarade på alla, men då var det ingen som ville svara mig. Konstigt. Varför smsa om man ändå inte tänker fortsätta det hela? Mycket konstigt. Nu ska jag snart iväg och jobba, skingra tankarna lite. Det hade dock underlättat om fröken Espinoza hade svarat på om jag ska jobba till 20 eller 22...

Om fyra dagar fyller jag 19. Synnerligen onödig ålder, men jag antar att det är som alla andra åldrar, ett steg närmre slutet. Deprimerande när man ser det så, eller hur? Faktiskt. Mycket roligare om man ser som att man har ett år kvar tills man får gå på Systemet!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar