torsdag 3 februari 2011

Det räcker inte bara med en balklänning...

Jag sträckte precis nacken. Så jävla omotiverat och onödigt. Jag skulle ta upp en kudde från golvet, och ja, då gick det som det gick. Det är med andra ord kuddens fel.

Igår var det inte lönt att jag bloggade. Skolan var ganska tråkig, om jag minns rätt, och sen när jag kom hem så sov jag, åt och gjorde yoga, sen kollade jag på Avatar. Sådär lagom tråkigt, faktiskt.

Idag var jag jävligt irriterad när jag vaknade klockan 14. Det var ju inte direkt meningen att jag skulle vakna 14, om man säger så, men av okänd anledning så glömde jag ställa alarmet igår innan jag gick till sängs. Så jävla dumt och irriterande. Så, jag sov bort hela skoldagen, i princip. Jag sov däremot inte bort mitt arbetspass, vilket var tur, för annars hade väl Kani blivit ledsen. 3 timmars jobb, 17-20 och jag stod i tvåan. Skrek "SINGELMENY" några gånger, dock i onödan eftersom de inte ville ha kvitto. Så nej, det blev nog ingen GAP idag, till skillnad från Staffanstorp, som satte sin. Good job!

Nu är jag hos Jenny. Jag har ätit lasagne och muffins och nu känner jag mig som en boll. Typiskt Jenny att göda mig som ett litet djur utan vilja. Jag har försökt hitta en klänning till studenten, men det är rätt svårt. Jag hade ju en dröm för ett tag sedan om studenten, och i den drömmen hade jag världens snyggaste klänning, så nu kan jag egentligen inte tänka mig något annat än den. Men det lär bli svårt. Jag drömde liksom ihop den. Den finns säkert där ute någonstans, men att hitta den... Nej, det var nog bara en dröm.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar