måndag 14 februari 2011

När jag var i USA hade jag snedbena och det mesta var rätt fint

Hittade fina USA-bilder på Emmas blogg. En på mig och Hugo och en på mig och Daniel, finns andra sköna bilder också, men de ser jag oftast ganska konstig ut på. Eller så syns det att jag har tjocka ben. Inget av det är särskilt charmigt om jag får säga det själv.

Hugo och jag på balkongen utanför våra rum på motellet i San Diego. Senare den dagen gick vi på zoo han och jag!

Jag och Daniel i Los Angeles, första kvällen på resan.

Helgen har bestått av jobb, fest,skiftkörande, pizza och isbjörnen. Lite drama också, men som vanligt så är det mesta onödigt uppförstorat eller så är det ett missförstånd. Allt är okej nu i alla fall, tack och lov. Men jag är nöjd med helgen, men mindre nöjd med mitt uppdaterande! Förlåt för det!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar