tisdag 7 februari 2012

It's all for you

Jag behöver skriva av mig så jävla mycket. Orden trängs inom mig, får inte plats, vill ut, måste ut. De är så många så när jag väl börjar händer det ingenting. För första gången i mitt liv kan jag inte längre sätta ord på mina känslor.

Jag kan såklart rapa upp samma meningar och ord jag skrivit de senaste veckorna, men det är inte samma känslor och tankar längre. De är djupare, värre, annorlunda. Den enda som är absolut densamma är den absolut starkaste.

Jag trycker upp rutan, skriver tre ord, ångrar mig och trycker ner den igen. Gör samma sak om och om igen. Men vad är du nu, förutom ett namn på en skärm? Vad är du nu, förutom det enda jag vill ha, förutom allt jag någonsin kommer vilja ha? Förutom...

Fuck it. Jag kan inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar