söndag 12 juni 2011

Nu är jag tydligen vuxen, men varför sitter jag då i en Pikachu-dräkt?

Eftersom jag har vrit sämst på att blogga den senaste tiden så finns det alldeles för mycket som jag inte har skrivit om, och jag känner inte riktigt för att sitta en hel dag och bara blogga om vad jag gjort de senate veckorna, så jag tänker börja från nu, idag. Lite från i fredags också, såklart.



I fredags tog jag stdenten (FY FAN VAD JAG ÄR BRA!) och jag kan utan att blinka säga att det var den bästa dagen i mitt liv. Så mycket glädje, så mycket fina människor, presenter, öl, vin och ännu mer glädje. Min student var llt jag ville att den skulle vara och lite till. Jag ska försöka få upp ett par bilder lite senare, måste bar tanka in dem i datorn först. Jag vet inte vad mer jag kan säga förutom att dagen var rakt igenom jättebäst.



Idag är det söndag, och jag är ledig. På riktigt. Ingenting att tänka på. Visserligen kan jag inte låta bli att tänka på den 3 kg tunga pärmen som väntar på mig på jobb. Från ett plugg till ett annat, dock mer motiverande plugg. Ska bli spännande! Dock borde jag nog kolla upp hur jag jobbar... McTimr har fått damma lite nu när jag har haft semester!



take care / s.pehrson



Bästa studentpresenten or what? Tackar min lillasyster för att mina drömmar om att nu få vara Pikachu äntligen gått i uppfyllelse! Komplett med svans!

1 kommentar:

  1. AHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA BÄSTA PRESENTEN
    min bästa present var fingerdockor och målarbok!!!1

    vi måste träffas snart tycker jag. fast du kanske inte vill nu när vi inte måste träffas på skolan mer WHO KNOWS. dock kommer du nog inte slippa mig. ska våldgästa dig.

    och fy fan vad vi är bra

    SvaraRadera