måndag 19 september 2011

Jag kan lika gärna gifta mig med jobbet...

Och ja, just det, idag, eller igår blir det för klockan är tydligen redan halv ett (vad gör jag med mitt liv?!), var det två veckor kvar tills jag åker till Stockholm och BSM.

Jag är skiträdd. Tänk om jag inte kan någonting? Tänk om jag är sämst? Tänk om jag inte hamnar på Dean's list och alla, ALLA, blir besvikna? Det är nog det jag är mest rädd för; att folk ska bli besvikna. Eller att jag ska bli besviken. På mig själv.

Jävla emo-barn.

Jag fick tydligen en mail idag. Nu fattas bara den vita skjortan och nya skor. Namnskylten ligger inne i lådan på kontoret. "Sara Pehrson - skiftledare". Och så är det en hatt på den. Sjukt vad en namnskylt kan göra för ens självförtroende.

Idag jobbade jag mitt första pass av åtta utan ledig dag. Min vecka från och med imorgon = 14-23, 14-23, 14-23, 22-06, 11-14, 22-06, 22-06. Fortsätter det såhär så kan jag snart köpa min lägenhet.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar