fredag 14 oktober 2011

Försöker igen...

Jag gör ett tappert försök till, men om detta inte håller så kan ni räkna med att jag lägger ner verksamheten här. Jag orkar inte ha dåligt samvete över denna synnerligen ointressant blogg (varför har jag ens det?!) så nu är det vinna eller försvinna. Hejar ni?

Okej så, vad händer? BSM förra veckan. Kan inte släppa vilken grym jävla vecka det var. Helt fantastiska människor som man delade erfarenheter och tips med, som man skrattade och hade det riktigt jävla roligt med, och föreläsningar som lärde en otroligt mycket. En annan sak jag inte kan släppa är att det känns som om det var för hundra år sedan jag var på kursen. Sjukt. Har bara jobbat sedan jag kom hem i fredags, exakt en vecka sedan. Kör 13 dagar i rad nu, ledig en och sedan kör vi minst 7 dagar i rad till, kan bli mer beroende på hur första veckan i November ser ut. Totalt har jag 3 lediga dagar i oktober. Jobbar satan, kör skift hela tiden, försöker mata in i mitt tjocka huvud att jag kan och att jag är bra. Svårt utan feedback dock. Har i alla fall fått hintar om att det förmodligen blir ASM och en position som 2a assistent inom en snar framtid. Ska bara kicka ass på min interna verifiering som är nästa måndag och sedan den externa. Åter igen; hejar ni?

Mycket Donken. Förlåt, men det är typ mitt liv numera. Sorgligt men sant. Det är så illa så att mamma måste åka dit för att få träffa mig. Men ikväll är det party som gäller! KB, och jag står på gästlistan, tackar för det!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. hehe gör också ett sista försök med min blogg. jag hejar på dig all the time! och vi ska träffas ikväll och det kommer att bli awesome

    SvaraRadera