onsdag 26 oktober 2011

Normaliteten själv

Idag utvecklade jag en ny strategi för hur jag ska palla med mitt liv. Inte palla rent fysiskt, mer psykiskt. Jag är inte riktigt pepp på hela jobba-sova-jobba-sova-konceptet, och för tillfället är det pretty much allt jag har att komma med, så idag tvingades jag inse att för att jag ska göra annat än jobba och sova så måste jag helt enkelt strunta i att sova. Helt normalt. Fast jag kommer sova varannan natt. Åter igen, helt normalt. Busenkelt! Förmodligen kommer det suga riktigt hårt i början, för att inte prata om hur trött jag kommer vara, men jag tror på ett givande resultat i slutändan! Jag återkommer om en vecka och berättar hur jag mår...

Av någon anledning sitter jag och stirrar på mina utbildningsbevis från McDonald's Business School. Känns som om det var ett år sedan jag var där, men det är bara ett par veckor sedan. Jag funderar på att ta en weekend i Göteborg nu i November och hälsa på Niki och Amela. Det hade varit jävligt roligt! Får fundera mer på det.

take care / s.pehrson


1 kommentar:

  1. ursäkta? det funkar inte att sova varrannan natt kvinna! synd att du känner att det är de enda som kommer att funka

    SvaraRadera