måndag 17 oktober 2011

3 dagar i rad, vad händer?!

Insåg idag varför jag måste jobba 13 dagar i rad. Helt okej att inse att det beror på att man i princip är den enda som pallar ställa upp. Tjena, vart är alla ni andra när man behöver er? Ah well, livet är hårt, jag har lärt mig det nu. Så länge folk är lediga för mig också så är det okej!

Inatt kommer min Fritte hem! Äntligen! Hann bara träffa henne en riktig snabbis på jobb efter jag kommit hem från BSM, sen kilade hon ner till Turkiet. Inte okej. Men inatt kommer hon hem och ordningen återställs! Hon sa att hon skulle ringa när hon var hemma, oavsett hur sent det blir. Undrar om hon håller det? Om inte blir jag ledsen.

Imorgon ska jag dricka öl med Jenny. På tiden! Inte på tiden att jag dricker öl, mer på tiden att jag träffar Jenny. Det var år och dagar sen. Inte okej det heller.

Jag pallar inte riktigt att jag blev utkörd från min systers rum. Är jag så hemsk att spendera ett par minuter med? Tydligen. Eller så stinker jag för mycket burgare, vem vet.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar