söndag 16 oktober 2011

Om jag inte dör inom en vecka är jag odödlig

Ingen hit att på den sjätte jobbdagen i rad dras med the bakfylla of doom. Jag vet inte hur många gånger jag har svurit över min huvudvärk och illamåendet. "Jag ska aldrig mer dricka" har även det yttrats ett par gånger. En klassiker. Men det var värt det. Det var det verkligen.

En beställning på 999 kronor i driven. What. The. Fuck.

Min kropp försöker säga åt mig att jag är helt jävla dum i huvudet. Synd bara att kontakten mellan kropp och huvud för tillfället är ur funktion. Det är en jävla tur att jag gillar mitt jobb. Och mina kollegor. Sjukt värt the slitenhet.

Jag undrar när min man kommer? Tänk om han kommer när jag har somnat? Då kanske han inte hittar de tre cheeseburgarna i kylen som jag tog med hem only for him! Hemska tanke. Måste. Vara. Vaken!

Det är Liftarens guide till galaxen på tv. So long and thanks for all the fish!

take care / s.pehrson


1 kommentar:

  1. jag försökte stoppa dig från at köpa en sista cider ;D
    och lyckades du håla dig vaken?
    och bästa filmen!

    SvaraRadera