tisdag 12 april 2011

Back to black?

Så efter en vecka i Italien är nu Sanne hemma igen, vilket innebär att jag kan andas ut. Som jag har förstått det så har hon haft det superbra, och med tanke på de en miljon bilder hon har tagit så lär de har gjort en hel del också. Och att Sanne är hemma innebär också att min kamera är hemma, så nu kanske det kan bli lite ordning på både bloggandet och fotograferandet.

Jag försöker desperat komma på vad som hänt senast jag tog mig tid att blogga. Ännu en svacka, förlåt, jag ska bättra mig. Jag beställde en studentklänning på fyllan. Tro fan att jag blev förvirrad när jag dagen efter kollade min mail och hade en orderbekräftelse där, men efter många om och men lyckades jag lista ut vad som hänt. Den kom två dagar senare och vad ska man säga? Jag borde alltid dricka vin innan jag ska köpa kläder! Så med andra ord är balklänning och studentklänning fixat, nu ska jag bara få tag på ett par skor som passar min överdrivet snygga balklänning.

Sen bör jag tala om att jag är på gränsen till att färga håret svart igen. men precis när jag tror att jag har bestämt mig velar jag tillbaka. Ja, Nej? Lite hjälp tack!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. ÅH KLÄNNING 3>
    var är du jag undrar om du lever finns du ens längre jag saknar dig!

    SvaraRadera