onsdag 27 april 2011

Rubriker är överskattade

Lyckades med konststycket att spendera en hel onsdag i skolan. Det är inte ofta det händer, men varje gång det faktiskt gör det frågar jag mig själv varför jag är så jävla lam och skolkar hela tiden. Det är ändå okej att vara där, och definitivt mer okej när man tänker på mina grymma polare som finns i skolan. Och det var faktiskt rätt mysigt att spendera en hel lektion ute i parken, skrivandes om sina styrkor och svagheter. Det är för övrigt en utav de mest givande uppgifterna vi fått i trean, även om jag framstår som en synnerligen deprimerad och sorglig människa.

Efter skolan blev det lite jobb, och det var på gränsen till olidligt. Om det var varmt ute var det ingenting jämfört med hur det var inne på Donken. Svettigt och vidrigt, minst sagt. Som tur var fick jag stå i ettan och glassa, men ändå. Varmt. Så otroligt varmt. Jag stinker svett, burgare och parfym. Duschen nästa, med andra ord.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Bättre att vara hemma mycket för när man väl är i skolan så uppskattar man det mer

    ...eller så går man på Katte och uppskattar ingenting ;PPpppP

    SvaraRadera