fredag 29 april 2011

Solsken ute och solsken inne, bra grejer!

Ibland har man bra dagar, ibland har man mindre bra dagar. Idag var en bra dag för min del! När jag kom till jobb var jag sådär löjligt glad. Klädd i jeans modell boyfriend, oversized tröja och sandaler dansade jag in i personalrummet och stötte på ett nytt ansikte. En kille som tydligen ska börja jobba hos oss. Han lär ha blivit brutalt avskräckt av min positiva attityd. Eller så hade det helt rätt effekt. Dansade ut, tog en cigarett, bytte om och började jobba. Tjena bop:en! 6 20-pack nuggets under peaken, jag tror aldrig jag sänkt så mycket nuggets i hela mitt liv. Crazy! Men jävlar vad vi var bra idag. Mellan åtta och nio sålde vi drygt 3000 plus. Juan kommer ut från kontoret och är mäkta stolt och imponerad över oss. Glatt gäng, med andra ord! Och Irvin, vilken kille! han har jobbat 5 dagar hos oss och utklassar redan många av dem som varit där flera månader. Imponerande!

Imorgon är det Valborg. Kul. Min Valborg är ju redan förstörd i och med att jag jobbar 22-06, så jag tänkte att jag kan lika gärna förstöra den lite till. Så imorgon blir det först 11-30-14.30, sedan hem och plugga och därefter ett nattpass som beräknas bli riktigt, jävla roligt (läs: rövknullat). Det kommer vara så jävla mycket att göra. Well, tur att det är bra folk på golvet, annars hade vi varit screwed.

Nu ska jag betala flaket och resten av balen! Hejdå studebidraget!

take care / s.pehrson

3 kommentarer:

  1. SÅ KLART är jag stolt på er. Ni är bästa!

    SvaraRadera
  2. woop woop själv ska man ju sitta hemma, för folk bangade och då tappade jag lusten på att festa

    SvaraRadera
  3. Men vadå grymmast arbetskamrater!

    SvaraRadera