tisdag 26 april 2011

Snart är det över...

Påsklovet är nu officiellt över, och med andra ord har jag nu haft mitt sista lov. Känns okej. Det har varit ett fint lov, som tur är. Sedan jag skrev sist har jag bland annat köpt en ny säng, som numera är mitt nya himmelrike, varit med om en utrymning på IKEA, suttit på Spisen och dissat en riktigt sliskig kille, kört ett öppningsskift och ett nattskift, solat och chillat. Jag orkar inte göra någon längre utläggning om mina äventyr, men jag kan väl säga som så att det kommer bilder på sängen senare. Den är gudomlig!

Idag har jag däremot ätit glass med Mårten samt haft prov i naturkunskap. Det provet kan gräva ner sig någonstans. Jag tror inte det gick så bra, förutom på sista frågan, för den handlade om regnskogen så jag kickade ass. Sedan började jag på en ny novell (den sjätte för den här terminen), som faktiskt kommer få ett slut. Annars kommer David döda mig. Känns stabilt. Jag har även gråtit lite över att pengarna inte riktigt räcker till. Jävla skit. Jag ska inte äta i Prag, för jag har inga pengar, men det gör ingenting. Det löser sig. Pengar är inte allt.

Jag är lite kinkig nu. Mes.

take care / s.pehrson

2 kommentarer:

  1. Fattar inte marsvinen? Om man nu ska kommentera anonymt kan det väl vara något fyndigt i alla fall :)

    SvaraRadera