söndag 14 augusti 2011

Boom krasch pang och så rätt in i väggen!

Fredag: 16.30-22

Ingen sömn

Lördag: 06-15

Knappt någon sömn

Söndag: 06-15 och 22-06

Min helg har varit spännande.


Igår flyttade Linda. Till Lanzarote. Det känns inte okej att vara den som är kvar hemma och saknar henne. Än så länge känns det inte så mycket, men det kommer. Värst kommer det vara när jag har något riktigt saftigt/sjukt/roligt/hemskt att berätta för henne. Nu är det inte längre en cykeltur på gem minuter mellan oss. Det är rätt långt till Lanzarote för en pratstund. Mail och Facebook i all ära, men inget går upp emot ett samtal öga mot öga. Minst tre månader ska hon vara borta. Om hon är borta på nyår kommer jag skita i att ha nyårsfest, bara så alla vet.


Min kropp skriker på mig. "DU BORDE SOVA DIN JÄVLA IDIOT!". Jag ignorerar den. Jag har lite huvudvärk nu när jag känner efter. Lugnt, Martin kirrar Red Bull till inatt, jag är good to go. Men jag är så trött, egentligen, men jag är så trött så jag inte orkar lägga mig ner och sluta ögonen och slappna av. Too tired to relax. Ironiskt. Och det stör mig fortfarande att jag stängde av alarmet i sömnen i morse. Inget minne av det, alls, what so ever. Vaknar av att Viktoria ringer, kollar klockan. 06.04. Svarar och hasplar ur mig att jag är på väg, rivstartar mig själv genom att, förmodligen fortfarande i dvala, slänga mig in i dörrkarmen på väg ut från Sannes rum (jag är inneboende på hennes soffa då jag är ett översocialt djur och avskyr att vara ensam). Jag stämplar in 06.11. 7 minuter, helt okej.


Jag borde köpa något som kan täcka över sopsäckarna under mina ögon. Ser för jävlig ut. Ännu värre utan smink. Men jag pallar inte bry mig för fem ruttna öre. Jävla skatbo till hår också. Minns inte när jag borstade det sist. Inte var det i morse i alla fall!


take care / s.pehrson



2 kommentarer:

  1. varför ska hon flytta dit wtf? så orättvist att alla har jobb eller flyttar utomlands eller ska plugga och bara liksom vet vad dom ska göra ):

    och du borde sova, har du inte sovit på tisdag ställer jag in vår dejt så att du kan sova!

    SvaraRadera