torsdag 4 augusti 2011

Soliga dagar!

Jag har idag chillat i solen tillsammans med Sanne och Stitch,

fikat med Emma och


hjälpt Hugo att hitta en outfit!

Jag har dessutom besökt Donken Mårtenstorget där jag gratulerade Kani och gav henne en liten present. Hoppas du gillade den vännen! Och så har jag insett att det är jobbigt när man inte vet vad framtiden har att erbjuda. Planering är i princip omöjlig. Och nu är det inte ens min framtid det gäller, och jag kan ändå inte planera...

Jag vill plugga. Eller ja, inte nu. Men jag vet vad jag vill plugga. Fornegyptisk historia och fornegyptisk religion. Två kurser på 7,5 hp vardera. Finns endast i Uppsala. Ej på distans. Jag vill, vill, vill så gärna! Det är det ENDA jag kan tänka mig (eller faktiskt vill) plugga. Det blir antingen nästa höst eller nästnästa, beror på vad som händer framöver. Och flytta till Uppsala gör man inte bara sådär...

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. Åka till Australien gör man inte bara sådär heller. Hade 20 dagar på mig från det det bestämdes tills jag satt på planet. Och nu har jag varit här i 5 månader ^^ Satsa, man vet aldrig hur det går om man inte gör det :)

    SvaraRadera