lördag 13 augusti 2011

Föregående KB-fredag

Hittade den här riktigt snygga bilden på Sophies blogg. Den är från vår episka kväll på KB förre fredagen. Wow, säger jag bara. Perfekt musik, perfekt sällskap, perfekt fylla och så världens vidrigaste bakfylla på det dagen efter. Felfri kväll med andra ord! Bör även tala om att Sophie i sitt blogginlägg kallade mig sexuellt frustrerad (jag vet att du menade mig, jag vet det!). Men Sophie, jag har fått ligga nu, det är okej.



Tycker Emma ser lite blek ut dock...


take care / s.pehrson





2 kommentarer:

  1. haha, du var faktiskt väldigt frustredad den kvällen så det är tur att du har fått ligga nu ;D

    SvaraRadera
  2. Hahahha, du var det. Tycker det är charmigt att vissa jobbat när andra glider på stranden. men här skyller vi på ljuset :)

    SvaraRadera