lördag 13 augusti 2011

Lite ord om min vardag den senaste tiden

Vill ni veta varför uppdateringen varit så låg den senaste tiden? Lukas är hemma från Hälsingland, så jag har fått ligga. I alla fall fram tills jag upptäckte att jag ligger inne med en riktigt vidrig urinvägsinfektion. Jag är nu satt på en kur bestående av antibiotika och allt som flyter. Allt för att underlätta.

Jag kände för att vara brutalt öppen en stund. There you go. Jag har fått ligga.

Vad har jag annars gjort då? Jag började jobba igår. Det kändes rätt stabilt att börja med 11-14 efter semestern, men tro fan att jag var bitter ändå. Bitter deluxe, som Kani skulle ha sagt. Jag gnällde till max samtidigt som jag motvilligt dressade Big Macs. Medarbetarna var förmodligen nöjda med att det inte var jag som körde skift.

Och så har jag fikat. Jättemycket. En gång med Amanda och en gång med Amanda, Linda och Sofie. Om någon, mot förmodan, skulle frågat vad jag levt på denna veckan skulle jag definitivt svara chai latte. Hälsosamt Sara, hälsosamt. På tal om hälsa så tyckte jag att min arm var biffig idag, och då menar jag riktigt biffig. Tydligen hade jag fel för Sanne och Frida skrattade. Mycket. Asgarvade faktiskt. Så elakt. Så nu är min arm bara fet. Fet av chai latte, så jävla stabilt.

Idag var jag däremot med Jenny hos tatueraren. Så sugen på en till nu! Blir definitivt till hösten, ska boka tid om en månad ungefär. Om den blir som jag vill så kommer den bli fruktansvärt snygg. Till och med snyggare än Jennys, även om den var riktigt läcker! Och tatueraren var ju bara så bra.

Något annat ni vill veta? Fast nu vet ni ju att jag har fått ligga, vad mer finns det att undra egentligen?

take care / s.pehrson

PS. Bilder till allt detta kommer i ett separat inlägg. Latheten tar över och jag orkar inte mecka med allt. Okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar