lördag 13 augusti 2011

En hälsning

Jag tänkte börja dagens massuppdateringar med att hälsa min nya stalker välkommen. Du vet vem du är och jag hoppas att du kommer trivas tillsammans med mina meningslösa ord, tankar och känslor. Eller stalker och stalker, kanske mer realistiskt att säga nya läsare? Vad vet jag. Välkommen i alla fall! Du kommer snart tröttna och upptäcka att bloggar om kakor är mycket, mycket roligare. Kakor är tydligen inte bara gott att äta, de är dessutom roliga att titta på och läsa om. Fancy that...



take care / s.pehrson


PS. Jag är inte så bitter som det här inlägget får mig att framstå. Jag kan bara inte skriva på något annat sätt idag. Det sitter liksom fast. Bjuder på mig själv genom att langa en sådan där fjortisbild där bara halva mitt ansikte fick vara med. Cool tjej understreck nittiotvå.









1 kommentar:

  1. JAG HAR INTE SETT ATT DU UPPDATERADE SÅ EXTREMT MYCKET FÖRRENS NU, ÄR INTE VAN VID DENNA SORTENS UPPDATERING OCH SCROLLADE DÄRFÖR INTE NERÅT SÅ MYCKET FÖRRENS NU

    SvaraRadera