lördag 13 augusti 2011

Lite bilder om min vardag den senaste tiden

Jennys konturer




Sanne och Ketchup har jag spenderat lite tid med


Fina vän, hur ska jag klara mig utan dig nu när du flyttar?


Alla behöver vi en Loppa, och jag har den bästa!


Amanda som snart drar till USA i två veckor. Vem ska jag då fika med?

Vem fan äter keso när man kan äta Big Mac? Jo, Frida!


När mina egna polare inte pallade med mig spelade jag Monopol med Sannes polare, Adina och Julia. "Varför finns det inte en ruta på Monopol där man kan sitta och tigga?"


Jag lyckades klämma in en dejt med Mauritz också. En del av den spenderade vi på Donken...


Mitt ligg. Min pojkvän. När vi inte ligger med varandra dricker vi öl.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. 1. var ska lina flytta
    2. hälsa jenny att hennes tatuering var tjusig
    3. när ska vi gå på museum?
    4. jej du får ligga

    SvaraRadera