onsdag 9 mars 2011

Det värsta är över, så snart är jag klar!

Igår hade jag min handledarverifiering. Jag var så nervös så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Kom till jobb och var övertygad om att jag skulle svimma. Kallsvettades och skakade. Gick ut och tog en cigg med Frida som lugnade ner mig lite, och efter det kändes det ganska bra. Jag fick lite tips och tricks av Juan, pepp av Monique och Stoffe berättade lite vad jag skulle tänka på. Lugnade ner mig och plötsligt var klockan 15 och vi skulle köra igång. Jag skulle utbilda Anna i köket, och det gick så jävla bra. Anna var superduktig och allt flöt på riktigt bra. Då och då märkte jag att Kani smög omkring och kollade och lyssnade. Och ja, jag klarade det. Fick bara positivt feedback av Kani efteråt. Det kändes så jävla bra, dels att det var över och dels för att jag klarade det. Dock blev nervositeten och spänningen för mycket, och med en bultande migrän fick jag gå hem tidigare. Men ändå, succé!

Jag befinner mig i skolan för tillfället. Försov mig och övervägde att skita i det, men hamnade här till slut ändå. Halv fyra ska jag på uppstartsmöte på jobb samt göra ett prov som är det sista jag ska göra innan jag är handledare på riktigt, och sen ska jag chilla med Kani och isbjörnen. Jafars återkomst och socker i mängder. I like!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar