onsdag 16 mars 2011

Hitler hade Parkinsons, och idag lärde jag mig att räkna kassor

Två krönikor lyckades jag åstadkomma idag, vilket resulterade i att jag var synnerligen nöjd med mig själv när jag begav mig hemåt vid tre. Jag kom hem, bytte om och sedan var det bara att skutta iväg till jobb. Dock skuttade jag inte, mamma körde mig. Lyxigt värre. Väl på jobb fick jag en detaljerad genomgång i hur man gör en personaluppställning samt en massa andra saker man ska göra inför ett skift, för tydligen ville Stoffe att jag skulle köra skift. Jag kickade ass, och vid 22 drog han igång en utbildning i hur man räknar kassor. Mycket pengar, mycket siffror men ganska roligt. Kan jag nog vänja mig vid att göra! Stannade över i en timme för att räkna alla kassor, sedan kom Markus och hämtade mig och körde mig till Lukas. Fin vän, den där Markus.

Kort sammanfattning av dagen. Bra har den varit i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar