fredag 25 mars 2011

Sneak peak...

... på min balklänning! Jag hämtade ut den idag, direkt efter skolan. Hade jag haft pengar tidigare så hade jag hämtat den för länge sedan, men känns helt okej att slänga bort 3000 kronor på löningsdagen. Och så värt 3000 kronor! Den är perfekt, passar perfekt! Men kort som jag är så är den såklart lite lång, så den ska sys upp lite, men annars... perfektion all over!

Jag är lite kluven på om jag ska lägga ut en bild på hela klänningen nu eller om jag ska dryga mig och vänta tills premiärdagen, alltså balen. Alla vill ju se den nu, verkar det som, men samtidigt vill man att det ska bli lite av en överraskning. I-landsproblem till max. Men, ni som bryr er får i alla fall två bilder som kan ger er ett litet hum om hur den ser ut! Håll till godo!

take care / s.pehrson


2 kommentarer:

  1. Du behöver inte lägga upp, bara du är berädd på att jag tänker våldgästa dig tills jag får se den ;D

    och jag har planer på att gilla detta inlägget många gånger

    SvaraRadera
  2. jag får tydligen bara gilla det en gång men jag trycker i gilla varje gång jag går in på bin blogg (jag har gjort det tre gånger sen igår bara för att trycka gilla)

    SvaraRadera