tisdag 21 december 2010

Bloggtorka?

Nej, åter igen handlar det bara om att tiden inte riktigt räcker till, och när jag väl får tid över vill jag bara sitta ner, stirra in i väggen och inte göra någonting.

Helgen var bra. Lite jobb, lite falafel med Jenny, ett besök på Entré med Jenny och Emma och så Sofies födelsedagsfest. Igår sprang jag fram och tillbaka till torget ett antal gånger, bara för att posten suger. Sedan sov jag rätt mycket, för jag hade migrän. Jag tror det är allt. Jag ska försöka bli bättre nu, ta mig i kragen när det gäller uppdateringen.

Det är tre dagar kvar till julafton, och jag har absolut noll julfeeling. Igår slog jag in fem julklappar, för det är allt jag har. En till Jenny, en till Lukas och tre till Sanne. Resten ska inhandlas på torsdag, dagen innan julafton. Heja Sara! Men okej, lite pepp är jag. Faktiskt. Det är ändå jul, mysigaste tiden på året!

take care / s.pehrson

1 kommentar: