fredag 10 december 2010

Trött nattarbetare

Jag är rätt trött nu. Jobbade ju natt igår, kom hem vid halv sju i morse och somnade ganska direkt. Gick upp halv tolv och tog mig till skolan. Har faktiskt lyckats vara ganska effektiv också. Dessutom fick jag en fin kommentar från Anna: "det är galet att du kan vara så snygg med så mycket trötthet i kroppen". Genast blev det lite lättare att hantera tröttheten. Dessutom knäckte jag precis nöten om vad jag ska skriva om i en artikelserie som vi ska jobba med i början på nästa termin. Underbart, då var det ur vägen.

Natten då, hur var den? Den var fin. Kani och jag flippade ur ibland, mest Kani faktiskt. Vi slogs lite också, även det ganska roligt. Monique, som jobbade till tre, flummade till max. Rätt skönt att jobba natt en vardag, faktiskt. Dock hade jag aldrig gjor
t det om jag hade börjat skolan halv nio på morgonen. Men halv ett är okej, det är fem timmars sömn. Nu ska jag hem och sova, sedan blir det Idol-finalen med Lukas och Mauritz.

take care / s.pehrson



Såhär såg jag ut igår någon gång runt 21.30, precis innan jag började min promenad mot jobb. Taggad till max, som ni ser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar