tisdag 28 december 2010

Hej anonym, vad ska du säga nästa gång?

Vem det än är som bestämt sig för att lämna anonyma kommentarer på min blogg, så älskar jag honom/henne. Jag förstår inte vad personen är ute efter. Jag antar att det är samma person varje gång, för jag får sällan eller aldrig anonyma kommentarer. Ibland känns det som om personen försöker läxa upp mig, ibland som om den vill trycka ner mig, ibland som om den bara vill jävlas med mig. Underbart, någon som har ett ännu mer betydelselöst liv än vad jag har! Den sista kommentaren löd "Vilka mesar till marsvin!". Well, de står i alla fall för att de är marsvin, du är bara... anonym. Står du för vad du skriver? Men för guds skull, sluta inte, ett gott skratt förlänger ju livet säger de, så jag lär bli över 100 bast om vi fortsätter i den här takten!

Hur som helst, jag hade en bra dag igår. En liten shoppingrunda på stan med Anna som resulterade i ett par nya jeans, örhängen samt den där assnygga jackan som det finns bild på lite längre ner (den där jag ser ut som en mupp...). Vår dejt avslutades med en dubbeldejt då vi mötte upp med Lukas och Daniel för lite pizza. Mysigt! Jag åkte hem, bytte om och fick sällskap av Linda ner till stan. Väl där träffade vi Mauritz och vi gick till Spisen. Till en början var det bara vi där, men efter en stund dök det upp lite folk, många bekanta ansikten faktiskt. Lukas kom, och efter många om och men kom även David, Martin och Ipsen. Vi satt där, drack, pratade och hade en sådan där allmänt bra kväll som man behöver ibland. Riktigt bra var den. Tack till de inblandade!

Idag jobbade jag. 12-15. Kaos, alla dog. 5 sjuka och första dagen på Lundaspelen. Katastrofalt mycket att göra! Jag orkar inte ens berätta om det, jag blir helt matt i huvudet av tanken. Och att jag ska tillbaka imorgon... Men det är okej, så länge jag slipper stå i kassan och handskas med handbollsspelarna från Danmark, Tyskland och så vidare, så är jag nöjd.

Det här inlägget började lite bittert, jag ber om ursäkt för det, men till mitt försvar så har jag inte ätit något på drygt 24 timmar, och jag är för tillfället lite irriterad på folk i allmänhet. Ett, två, tre: Positiva tankar!

take care / s.pehrson

3 kommentarer:

  1. Sara, jag gillar att du har bestämt dig för att det inte är nödvändigt att äta...

    SvaraRadera
  2. Du förresten, det var någon som hade typ australiensk tröja på sig. Vetifan om dom kom därifrån, isf awesome. (Varför ja nu skriver detta som en kommentar :(

    SvaraRadera
  3. Jag vet vad du tänker! och nej, det inte jag som lekar anonym!

    p.s jag vet hur systemet fungera!som du ser då vet jag hur man skriver kommentar i själva bloggen!! AALLLOO!! känner mig lite cool!

    //Deanne

    SvaraRadera