onsdag 22 december 2010

Kani gästbloggar, del 4

Challow folks !

här har ni kanibanani igen.. har hängt med sara några gånger men har inte hunnit/kunnat gästblogga :( det som är en tradition för oss.. zämzt! KAOZ

sara ska göra kaoz med er alla

VEm var det som kasta? VEM VAR DET SOM FUCKING KASTA?

iallafall, vi lämnar turkarna åt sidan, vi är faktiskt i Sverige.

vi såg precis på ett sjukt program, en tävling där den som kunde äta upp en tallrik med grisvagina skulle vinna. det såg ut som beige bajskorv. sara klöks.

jag har aldrig i hela mitt liv som vän med sara sett/hört sara göra så sjuka ljud/grimaser ifrån sig som hon gjorde när jenny gav henne en tallrik med risgrynsgröt. jag tittade upp med häpna ögon x100 och undrade vad i jesus namn som hände. skulle hon stupa? skulle hon dö? skulle hon spy på min nya soffa? vad händer? hon reser sig upp o fortsätter göra ifrån sig sjuka ljud och snor en cola (alltid cola på burk i min kyl) som hon klunkar i sig helt panikslaget. kollar på mig med livlösa ögon.
vad hände?
fan, kaoz

idag sa 3 personer till mig på jobb att jag ser omänskligt sliten ut. tack kära kollegor, det värmde. gick rakt in i hjärtat.

jag, jenny och sara hade julklappsmyz hos mig ikväll, jenny halvligger i min soffa, jag o sara är i min "hall" och klär på oss för att gå ner och smoka och jag kollar mig i spegeln och säger:
"fuck, jag är sliten, men ser inte sååå jävla sliten ut som alla säger att jag gör"

jenny kollar upp på mig med ett upphöjt ögonbryn som bara jenny kan göra och säger:
"jag kan se dina mörka ringar under ögonen, och jag sitter härborta utan glasögon"
det var skitkul när hon sa det. kände mig som ett spöke

vi beställde hem maoud, jenny o sara käka pizza o jag thaimat, de va inte så mkt men jag var så trött så jag hamna i koma efteråt och var tvungen att däcka i min soffa
sara pekar och skrattar åt mig och säger: "haha kolla på kani"
kände mig som ett överarbetat djur :(

jenny var nära på att köra på en gammal tant när vi skulle in till malmborgs innan. jag sa till henne att akta sig för kärringen bara gick mot bilen.
jenny fräser mot mig och säger att hon fan inte tänker stanna för att det inte är något övergångsställe. hahaahahha, herregud, kul om vi körde på kärringen, då skulle det bli en helt annan vändning på kvällen.
en kväll på polishuset

sara låg halvnaken på mitt golv, på sin nya spikmatta som jag köpte till henne, hon hade önskat sig den, och jag köpte den såklaaort, men allt jag o jenny kunde se den stunden var bröst, bröst och bröst.

jag vill också ha stora bröst:(:(:(

eller normalstora då

jag hoppas att jenny kommer hem med livet i behåll, hon skulle köra hem med energinivå som låg på 0

jag o sara skulle slänga en sjukt fet påse med sopor, det var precis som att dumpa ett lik på KG, vi skapade KAOZ i soprummet. herregud. jag bara kasta iväg påsen mot sopbehållarna som var överfulla och allt bara spred sig. lite dåligt samvete nu..

sen när vi tog hissen upp mot mig var det spooky som fan. sjuka ljud, sen tystnad, sen utanför dörren låg något obegripligt, något stort o sjukt. jag vet inte vad det var, såg ut som något en clown spytt upp.

såg precis ett litet klipp när rihanna sjunger "only girl" (min låt!!!) live, fyfan vad hon förstörde den.
jag tror att jag ska gråta lite nu

nä, nu ska vi kolla på white chicks :D:D:D:D:D:D:D

sen ska jag o sara sova med massa jävla gosedjur, flodis, gosis och nallis, och upp tidigt för jag har körskola klockan nio.

sjuuuukt :(

ha de fint folks! vi hörs nästa gång


take care / k.gaznaghi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar