fredag 15 oktober 2010

Ibland finns det inget bättre än när folk vänder sig om och stirrar

Wow. Jag har aldrig varit med om ett skolfoto som har inneburit så mycket glädje och humor. MPL08a nailade skolfotot mina damer och herrar! Det var så... fint. Jag fick nästan en tår i ögat. Sedan kissade jag nästan på mig av chock. Tack vare Mauritz och hans jävla yxa. Vi skulle ta ett varv runt skolan för att flasha med våra outfits, och Mauritz gick i täten. När vi kom till en trappa stannar Mauritz nedanför, och en halv sekund senare hörs ett blodisande skrik. Då är det en stackars etta som fått syn på Mauritz och blivit riktigt, jävla rädd. Jag skrek för att hon skrek, bör tilläggas. Sedan utbröt ett hysteriskt skratt, men det var definitivt en av höjdpunkterna på dagen. Ni kan förstå varför tjejen skrek om ni kollar på bilden av Mauritz längre ner. Inte direkt någon man vill träffa i slutet av en trappa...
Jag jobbade för övrigt i min Leia-frisyr. Alla tyckte jag var jättesöt. Omid gick runt och snackade Star Wars hela passet. Mäkta roande! Och jävlar vilket bra team vi var på jobb idag! Allt gick så fruktansvärt bra och alla jobbade på som fan. Det är då det är som bäst att jobba, när alla gör sitt bästa och allt bara klaffar.

Det ligger för tillfället en död Mauritz i min säng. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Väcka honom? Jag kan ju erkänna att jag till en början skrev "Det ligger en död säng i min Mauritz...". Hur fel? Väldigt fel. Precis som om Mauritz skulle ha ätit en säng och d
essutom skulle vara min. Vrickat.

take care / s.pehrson



Patrick Bateman från American Psycho


Jesus och Invisible Girl, dock väldigt visible på denna bild


Nalle Puh... med en yxa


Legolas


Barney Stinson (det står för övrigt: When we are sad, we stop being sad and be awesome instead.. TRUE STORY!)


Jack Sparrow och Leia


Nalle Puh (flashback från nian när Linda var Puh...)


Luke och Leia


Luke och Leia... igen


och igen..


Lisbeth Salander


Jack Sparrow



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar