fredag 22 oktober 2010

Jag vill ut ur bubblan jag befinner mig i för tillfället

Det är verkligen svårt att blogga när motivationen är nere på noll och alla dagar är i princip likadana. Ännu en dag då "praktiken" har verkat onödig och allt annat än givande, så i stället har jag varit hemma. Jag har hunnit organisera min garderob, så nu är alla kläder där de ska vara. Jag insåg att jag har väldigt mycket strumpor, och jag kan inte riktigt komma på huruvida det är bra eller dåligt.

Större delen av dagen har jag i mitt huvud varit en vecka framåt i tiden. Om en vecka befinner jag mig i en liten stuga vid en älv i Hälsingland. Det är förmodligen ruggigt kallt, men stjärnorna lyser så mycket klarare där uppe så det gör inte mig någonting. Drygt en vecka av bara varande med personen jag älskar mest av allt och alla. Hur jävla bra låter inte det?

Nu ska jag snart äta pizza och kolla på Idol. Vanligtvis är jag inget större fan av Idol, men i år var här ett par personer som jag vill följa. Jay och Elin, bland annat.

take care / s.pehrson

1 kommentar: