fredag 8 oktober 2010

Kani gästbloggar, del 3

Allå Allå Emliga Armen!

guess whooooo ? Kokaini (KAni)

nej usch vad jag är trött i huvudet. jag är imponerad av dagens skola för Sara tog fram en labtop från sin väska idag för 17 000:- och den har hon fått från sin skola, som de får ha medan de pluggar i skolan. det är fan ta mig sjukt. på min tid (för 2 år sen då ja) fick vi bara slitna böcker som vittrade sönder och var torra som fnöske, lite solljus på de bara o de skulle startat värsta branden i klassrummet. man fick papercut av torrheten.

visst, på min tid (2 år sen;) ) fick vi även tillgång till datorer, men detta i syresnåla klassrum med stationära datorer lika stora som tvättmaskiner.

nej om ni inte ser någon logik i det jag skriver så beror det på att jag försöker kolla på sthlms live med sean atci från den andra labtopen. jag och sara sitter nämligen med varsin labtop i min säng och tjockar oss.

sjukt skön dag, vi har varit på ICA och köpte massa gott, sen gick vi hem igen och började med att laga vår SJUUUUUUKT goda pannacotta med bärsås och till huvudrätt lagade vi sjuuuuukt nice thaigryta med ris och till "förrätt" hade vi ceasarsallad. sen har vi ätit jättegod "brownielängd" och chips och smakat på den nya tropicana juicen med smak av äpple, päron och passionfrukt.

nej, i matväg har vi njutit till fullo. jag är mäkta nöjd. ville stundvis knäppa översta knappen på mina byxor men jag kom på att jag inte hade jeans utan hade leggins så jag kunde inte lossa på nån knapp.

just det, vi googlade upp "Majskyckling" och jag höll på med mobilen typ i 10 sekunder och kollar upp och ser saras ryggtavla och hur hon är insatt i det hon läser på datorn, och jag kollar och jag ser rubriken: "KYCKLINGKÖTT" på wikipedia, och en bild på en förkolnad, hel kyckling typ.

jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera på detta. min kompis kollar upp "kycklingkött" på wikipedia med värsta entusiasmen

Sean Atci distraherar mig som fan just nu. har ni kollat på "fisdansen"? det måste ni fan ta mig kolla på.. jag o sara har skrattat sönder oss som två jokrar av den. sök på "sthlm live + sean atci + syriansk bröllop" på youtube.

den här dagen har gått sjukligt snabbt.

imorgon ska vi äta activiayoghurt till frukost, vi ska äntligen sätta igång med vår kur för våra burriga magar! nu känns det som det här inlägget har blivit överdrivet långt, bäst att sluta!
vi hörs nog nästa vecka, folks!

take care / k.gaznaghi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar