fredag 19 november 2010

Jag har en dejt med Lady Gaga ikväll!

Idag har jag, för första gången på två dagar, borstat håret, sminkat mig och tagit på mig något annat än mjuksbyxor och en oversize-tröja. Man kan ju inte se ut hur som helst när man ska gå och se Lady Gaga! För så är det, idag smäller det. Jag och Jenny och tusentals andra, och så Lady Gaga. Det kommer bli bra, kanske precis det jag behöver. Om inte annat så blir jag lite distraherad för ett par timmar.

En sak som däremot inte är jätteokej är att Lukas har sagt upp sig från Donken. Om någon blev lika chockad som jag och Sanne, räck upp en hand! Jag kände mig ganska misslyckad som flickvän när han berättade det, för i stället för att stötta honom så kände jag mig besviken. Varför vet jag inte riktigt. Kanske för att jag, med hjälp av Jenny, fixade in honom, eller för att Donken är en ganska stor grej för mig, eller för att det var en av de få sakerna som vi faktiskt hade gemensamt. Jag vet inte, men jag har i alla fall släppt den där besvikelsen nu. Det är ju trots allt upp till honom, och jag älskar honom knappast mindre för att han inte jobbar på Donken.

Annars är läget ganska oförändrat.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar