måndag 8 november 2010

Saw 3D

Drygt en och en halv timmes ren och skär ångest. Precis som Sophia så ville jag efter en halvtimme bara gå därifrån, men i stället satt jag kvar och då och då höll jag för öronen och tittade bort. Handlingen var bra, men allt detta blod. På en stor, jävla skärm. I 3D. Extremt högt ljud. Det var lite för mycket emellanåt. Speciellt det där med tänderna. Då trodde jag att jag skulle svimma. När verktyg och tänder är inblandade klarar inte jag mer. Det är ett extremt känsligt ämne för mig.

Så summan av kardemumman: Bra handling, speciellt slutet måste jag säga, för det hade jag verkligen inte väntat mig (även om Mauritz hävdar att han räknade ut det efter en kvart...), men för min del räcker det bra att se Saw-filmerna på min 50-tummare...

take care / s.pehrson


1 kommentar:

  1. håller med dig om allt! tror inte det blir fler 3D-upplevelser med SAWfilmerna för min del i framtiden, men det var ju kul att prova i alla fall!

    SvaraRadera