måndag 15 november 2010

Lite urkopplad

Hur dålig har jag varit på att uppdatera denna helgen egentligen? Jag försvarar mig genom att säga att jag inte riktigt har haft tillgång till internet. Mauritz la nämligen beslag på min nätverkskabel hela helgen, så jag har varit ganska bortkopplad. Och så har det varit väldigt mycket annat; jobb, Sims, Harry Potter... Ni vet, tiden räcker inte till alltid. Men jag har haft en bra helg, så kan man i alla fall säga.

Nu är jag i skolan, och för tillfället är det historia. Vi ska se en film om Alexander den store. Jag kommer nog somna, precis som alla andra i klassen. Imorgon är vi tydligen själva på skolan, för ettorna och tvåorna ska ha idrottsdag. Det kommer bli lagom härligt. Efter skolan ska jag jobba, 15.30 till 20. Helt okej.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar