söndag 2 januari 2011

2011 är igång!

Vilket nyår! Och vilken jävla bakisdag jag och Lukas hade igår. Gick från sängen till soffan och där låg vi hela dagen. Pizza, chips och South Park, helt okej sådär första dagen på året. Jag var i alla fall fruktansvärt nöjd med nyårsaftonen, den kunde inte varit finare. Eller var nöjd, jag ÄR nöjd!

Idag har jag kört mitt första arbetspass för året, och det var inget särskilt med det. Musiken på jobb är för övrigt hjärntvättande. Om jag tvingas lyssna på Raise your glass med Pink, Only girl med Rihanna eller Gubben i lådan av Daniel Adams-Ray en gång till kommer jag stoppa huvudet i en fritös. Samma låtar, om och om igen. När alla i personalen går runt och sjunger med, då är det illa. På riktigt.

Jag funderar på om jag ska ta tag i mitt liv, typ... städa efter partajet. Det värsta är redan taget, typ alla tomburkar och liknande (inte alla, men majoriteten) men det vore ju trevligt om rummet kunde återfå sin forna glans. Jag tror jag ska jobba på det nu.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar