lördag 8 januari 2011

Livet är lite för kort för att bara sitta hemma

Mina planer på att sitta hemma igår och bara ta det lugnt och mysa gick rätt så mycket åt skogen. Efter många fundersamma om och men och en sväng av beslutsångest bestämde jag mig i all hast för att dra ner till Spisen, där Lukas med flera höll till. Jag ringde och väckte Sofie och tvingade henne att följa med, och till slut så åkte vi tillsammans ner till stan. På Spisen möttes vi av David, Martin, Per, Axelex, Ipsen, Ludvig och en jättefull Lukas. Till en början var det väldigt, väldigt segt, och jag och Sofie övervägde att åka hem igen. Men efter ett behövligt sms från en underbar vän kunde jag slappna av och kvällen blev faktiskt riktigt lyckad. Jag träffade till och med på en gammal arbetskamrat, Emil. Oväntat, och lite galet. Han trodde jag var Mikaela (vem?). Fel. Givetvis blev det fyllemat på Donken. Där var det stopp i toaletten och jag var sådär jättenödig så man bara vill dö. Fick låna Juans nycklar och låsa upp en av de små toaletterna. Sedan fick jag skiten för att det var stopp i den andra toaletten. Såklart. Men det var faktiskt inte mitt fel, det var så när vi kom dit, fråga Sofie.

Idag är jag lite sliten, men det börjar gå över så
smått. Jag ska snart iväg och jobba lite, 20-01. Lagom!

take care / s.pehrson

Lukas och Ludvig

Jag och Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar