fredag 14 januari 2011

Varje dag kommer vara ett nytt äventyr

Nej, det blev ingen skola för min del idag, och inte heller någon födelsedagsmiddag för Sophia. Tråkigt men sant. Migränen är ovanligt envis den här gången. Så i stället har jag spenderat dagen i sängen, framför datorn eller i soffan. Just nu soffan, tillsammans med lite vindruvor och Let's dance. Helt okej. Även om jag hellre hade varit på den där middagen. Eller på Spisen och firat Amanda. Eller i Malmö och firat Maria. Så många valmöjligheter denna fredag som bara gick upp i rök...

Men jag hänger inte läpp över en slapp fredagkväll, speciellt inte när jag tänker på allt som händer den närmaste framtiden. Imorgon är det fest med Donkenfolket och på tisdag är det personalfest i Malmö. Längre fram i vår blir det London, Prag, bal och slutligen student... Helt sjukt. Den här våren kommer utan tvekan vara den bäst någonsin!

Och just det, har jag sagt det att jag har slutat röka? Eller i princip slutat. Feströker bara. Duktigt va?

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar