fredag 21 januari 2011

Fast i pluggträsket

Jag kan inte påstå att mitt liv är särskilt intressant för tillfället. Lite yoga här, en promenad där, sova, sova, sova, lite handboll och så lite plugg. Jag har för tillfället rätt mycket att göra då det kommer till skolan. Men det löser sig, jag har en plan. Som vanligt kommer jag antagligen inte hålla mig till den, men precis som vanligt så kommer jag klara mig utmärkt ändå. Det där med planen är liksom ren rutin; den måste göras och den bör inte följas.

Så, dagen idag ska spenderas framför skoldatorn och diverse dokument om politik, senare en kvällspromenad med Jenny och till slut tre timmar på Donken. 01-04, vilket pass på en fredag! Dock klagar jag inte eftersom jag har jobbat mitt sista schemalagda pass för januari redan och inte är helt nöjd med det. Tack och lov så har jag Yessie som har bokat in mig på lite extrapass i februari. Gjutet.

Imorgon fyller Lukas år! Och jag har inte köpt någon present, för jag är fattig! Å andra sidan så har han inte riktigt hjälpt mig på den fronten, då han mest har sagt att jag inte behöver ge honom någonting. Vadå inte ge honom någonting? Trams! Den får bara komma lite senare, men då kommer den också vara väldigt, väldigt bra! Så, eftersom det är hans födelsedag imorgon ska vi ha någon födelsedagsfika hemma hos hans pappa. Jag är bjuden, men besviken, då vi inte kommer att bjudas på Michael's utsökta morotskaka. En annan gång kanske!

Plugga, plugga, plugga... Tråkigt.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar