tisdag 4 januari 2011

What to do?

Det var en väldigt... konstig dag igår. Jag jobbade mellan 16.30-22, vilket var helt okej. Lite dålig stämning då och då, vilket jag och Sanne hanterade genom att stå och sjunga och dansa inne i köket. Jag brände mig som fan på pekfingret så då dansade jag lite till. Jävla grillar. Har världens fulaste märke nu. Det ser ut som om jag varit i slagsmål eller något, för jag har ett stort jävla rivsår på armen också. Tack för det Ketchup, tack för det.

Natten var jobbig. Tårar, oro, ångest över att inte kunna hjälpa... Fan. Pallar inte se dig må såhär. Gör så ont i mig.

Idag har jag bara slappat. Ska ta tag i mitt liv nu och städa undan det sista sedan nyår. Det är en del kvar faktiskt. Måste ju förbereda inför torsdag. Mysfaktorn måste alltså upp ett antal grader!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar