söndag 30 januari 2011

Så nära!

Lite trött, lite huvudvärk och så är jag ganska arg. Det blev inget brons för våra fina handbollskillar, vi fick nöja oss med en sur fjärdeplats. Men, de har varit fantastiskt duktiga i detta mästerskap, oväntat duktiga. Men det är klart det svider. Och så med en jävla boll... Det hade varit lättare att acceptera om vi förlorat med 10 bollar. Men en, det är hårt.

Jag har för övrigt blivit utmanad, och jag har antagit utmaningen. Jenny ska lära mig laga mat, och hon har fram till slutet av mars på sig, och då ska jag tydligen planera och laga en middag till vårt gäng, på egen hand. Alltså, den där Jenny vet inte vad hon ger sig in på. Jag är oduglig i köket! Nudlar är jag mästare på, sallad också, men sen finns det inte mycket mer att skryta med, tyvärr. Jag hoppas att Jenny har tålamod! Men jag tror faktiskt att långt, långt inne i mig bor ett litet kulinariskt geni, det gäller bara att gräva fram den. Så, önska mig, och Jenny framförallt, lycka till!

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar