onsdag 19 januari 2011

Norra Fäladen!

Personalfesten igår var, precis som jag trodde att den skulle vara, grym. Jag hade riktigt roligt, dansade och drack. Och givetvis var Fäladen först upp på dansgolvet och sist därifrån när det slutade klockan 1, men det är klart, vi är ju också årets bästa restaurang. Jublet när Somar/Christoffer tog emot priset... man fick nästan rysningar! Och så blev lilla Angela årets medarbetare, så himla rätt! Så tack alla för en kanonbra personalfest!

När jag kom hem la jag mig i mammas och pappas säng och väckte pappa. Då var klockan runt halv fyra och mamma var ute med tidningarna. Då var jag så trött på allt och alla att jag bara ville kräka av mig, och pappa lyssnade. Sen när mamma kom hem låg jag kvar mellan dem. Det kändes som om jag var fyra år igen och hade haft en otäck mardröm. Och lite så var det ju faktiskt, och den pågick ända från Donken och genom sömnen.

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. ska du inte blogga om hur du försökte men lyckades inte att vara min wingman?

    SvaraRadera