tisdag 25 januari 2011

Man skulle kunna tro att jag har förolämpat John Blund eller något...

Klockan är 06.51 och ännu en sömnlös natt har passerat för Sara. Hon har spenderat hela natten med att plugga inför samhällsprovet som om drygt tre timmar kommer göra livet lite jobbigare för henne (men hon har faktiskt pluggat, riktigt mycket, så det lär gå bra för henne), samt läsa och titta på hennes sjukligt snygga pojkvän när han sover. Hon har visserligen förbannat sitt liv och det faktum att hon inte kan sova, men det är egentligen inte viktigt. Hon ser ljuset i tunneln och snart är det över och hon kan börja på riktigt. Den 10 juni kommer vara något av en räddning för henne, det är ett som är säkert.

Mitt jävla samvete. Schizofreni. Jag sitter och fnissar för mig själv och jag kom nu på att jag är rätt så kissnödig. Så, kissa är vad som står näst på schemat, sedan ska jag göra nudlar. Nudlar klockan 7 på morgonen är okej. Jävligt okej. 40 timmar. Mitt liv gör kaos med mig.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar