måndag 10 januari 2011

På riktigt nu va, student/beach 2011!

Första dagen i skolan och jag bangade. Stort också för den delen. Men det är okej, alla andra skolor börjar inte förrän imorgon, så då gör jag också det. Därför ska jag dygna idag (för jag lär aldrig somna i vettig tid eftersom jag inte gick upp förrän 15.55 idag...) och vara allmänt cool.

Jag sitter och jobbar på min individuella plan till Fit For Fight 2011 (även kallat FFF11). Min och Sophies grej. Jag tror definitivt det kommer bli lättare och roligare om man är två. En poäng för varje dag man
är duktig och minuspoäng om man fuskar. Vi borde ha ett straff om man fått för många minuspoäng. Ulrika föreslog att man skulle bli tvungen att se alla säsonger av Bonde söker fru, men jag känner att det kanske tar lite väl mycket tid... Förslag, någon?

Så, eftersom det är första dagen på FFF11 idag tänker jag snart göra en timmes yoga. Heja mig!

take care / s.pehrson

1 kommentar:

  1. jag hade faktiskt skola idag, så hahaahah. fika någon gång denna veckan?! tycker vi får ses snart!

    SvaraRadera