torsdag 13 januari 2011

Inte riktigt på topp

Alltså det här med skola går ju sådär. Fast idag var det faktiskt inte mitt fel. Jag åkte dit, var där i tid och allting, men efter en timme skickade Peter hem mig. Jävla migrän. Jag var helt borta. Höll på att missa busshållplatsen när jag skulle hem. Gick direkt ner i sängen och dog där ett antal timma. Vaknade, gick till posten och hämtade paket, dog i soffan. Arkiv X och handbolls-vm. Heja Sverige! och ja, vi vann ju. Migränen håller på att vinna den med. Jag känner för att halshugga mig själv. Det lär ju hjälpa. Men innan jag gör det ska jag försöka med en timmes yoga. En aning hälsosammare än dekapitering skulle jag tro.

Huruvida det blir skola imorgon är ännu oklart. Beror på hur det känns imorgon. Som det känns nu kommer det här aldrig gå över...

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar