lördag 25 september 2010

Albin gästbloggar del 3

Jag är tillbaka! Ingen bryr sig. Men det är lugnt! För jag är tråkig. Men ingen fara! Jag ska nog kunna skriva något roligt ändå. Hoppas vi!

Alla tror att jag har börjat odla skägg. Jag föredrar termen "lat". Men det funkar inte för alla. Tydligen tror de att jag odlar skägg i smyg. Ganska dålig på att smyga med det i så fall kan jag tycka. Men skägg är roligt. Daniel har skägg. Han är rolig. Det vill jag också vara. Så jag börjar med skägg!

Dagens Lady Gaga säger: "Jag ska inte ljuga, jag tar droger ibland, några gånger per år. Det är inget jag vill att mina fans ska ta efter. Det slutar alltid med katastrof."

Dagens Sara Svarar På Dagens Lady Gaga: "Räcker det med om jag säger bra sagt? Starkt gjort!"

Nu kommer jag inte på mycket mer att skriva. För mitt skägg är inte så präktigt än. Får återkomma när jag har lite mer skäggrolighet.

PS. brudar som går bygg är sjukt snygga. Kan vi låtsas.

take care / a.lundahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar