onsdag 15 september 2010

Kani gästbloggar, del 2

alright, då kör vi igen, ursäktar mig redan i förväg för eventuella stavfel, men jag ligger faktiskt ner och skriver = dålig stavning.

lite som smset jag skickade till Sara idag MEDAN jag sov, fet betoning på MEDAN, jag skrev typ:

"Xara, fåröt, jag vakna precix, malm, lrniva eller staan?"

haha, något i den stilen.

sjukt klockren dag än sålänge.. började med att saras underbart snälla mamma (OCH SARA OF COURSE, skulle varit lite wierd och ologiskt annars) kom och hämtade upp mig för att köra mot nova! där shoppade jag, såklart, kan aldrig hålla fingrarna i styr. sara skulle funka lite som min "begränsare" men fyfan vad hon var sämst. hon försökte begränsa mina köp idag, men jag bet tillbaka och hon backade undan och sen kom vi båda överrens om att man inte kan begränsa mig, nobody can:( sara kände sig som en failure

senare beslöt vi oss för att dra in mot stan där sara mästrade SF biografen och tog ut gratis förhandsvisnings-biljetter. hon tog emot biljetterna med ett übernöjt leende och höll i de hårt, som en liten flicka med en gyllene tia i handen.

sen drog vi mot COOOOOOP och köpte kakao! varför? jo för vi skulle baka kärleksmums! OM NOM NOM!! jag och sara tog en "snabbkassa", ni vet de automatiska, omfg så läskiga de är.. trodde jag skulle skita på mig när den sög in min 50lapp
sen kom kvinnorösten som sa att köpet var avklarat, jag gick därifrån och vände mig inte om. jag vill inte se en dator som pratar med mig, ever igen.

när vi landa hem beställde vi thaimat från Sweet Lemon,omg så underbart gott. vi satt i sängen o käka som odjur och kollade på halv åtta hos mig.. btw ska jag och sara starta vår egna program. med donkenfolk, så ska vi se vem som gör den godaste, hemmagjorda burgaren.
GJUTET!

när vi käkat färdigt var jag tvungen till att lossa på ena knappen till jeansen och sara halvlåg på sängen o andades tungt av mättnad. vi rullade in i köket och bakade kärleksmums!

sen tog vi bussen hem till juan, ja alltså, jag vet inte vad jag och sara gjorde där riktigt.. vi satt mest inklämda i en soffa med en medelålderskvinna vid namn Karmi? Cami? iallafall, när vi presenterade oss för varandra lät de som vi båda hette samma sak

sen tog vi bussen hem o crascha mot donken! vi bad om cola och glass och efter X anal minuter (haha vill inte rätta till så det står "antal", anal var kul)

nu har vi lagt på glasyren och den väntar på att vi ska äta upp den. sara ser ut som en nykläckt larv.. fruktansvärt mycket.. dags att ta fram fjärrkontrollen och poke:a henne!

HA DE GÖTTTT ses om en vecka!

1 kommentar:

  1. hahah, jag tyckte att det stod att ni åkte till coop för att köpa kakor eftersom ni skulle baka, och det makeade ingen sense jag läste om den meningen minst 5 ggr.

    SvaraRadera