måndag 20 september 2010

Det är mörkt nu

Jag skulle jobbat till 20 idag, men det blev 22. Jag fick ta över skiftet vid sju, för då ville Emily gå hem. Kan inte klandra henne eftersom hon varit igång sedan 9. Jag stod ute med hhot:en i två timmar. I regnet. När jag kom in hade jag ingen känsel i fingrarna. Jag var så frusen så en gäst sa till mig att han tyckte så synd om mig så han ville hoppa ur bilen och krama mig. Tack för omtanken, men nej tack till kramen. Konstant huvudvärk och senare sådan extrem kramp i magen så jag inte kunde stå upp. Kämpade mig igenom de sista två timmarna, och när Yessie kom dog jag. Tur för mig att det varit en lugn dag i alla fall, annars hade jag varit självmordsbenägen för tillfället. Eller snarare ännu mer självmordsbenägen än innan. Jävla skitland, jävla skitväder, jävla skitliv, jävla skitmänniskor, jävla skitSara.

Jag vet inte ens vad som håller mig uppe nu. Jag har tappat tron på det mesta de senaste dagarna.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar