fredag 10 september 2010

Kani gästbloggar

jallow

nu, just i denna stund, bestämde jag och sara att vi skulle börja med activiayoghurt för våra burriga magar. det är fett pinsamt att ha en burrig mage. saras har låtit på tusen olika sätt idag, jag har aldrig varit med om liknande. en gång lät det som ett vattenfall, en gång lät det som när en gammal gubbe harklar. på tal om det, en gammal gubbe med hatt (!) harklade/hostade på mig och sara när vi var på stan idag.

jag och sara hade vår "Kani-Sara"-dag idag, men det sket sig för jag köpte en lägenhet för nästan en miljon kronor idag så jag var inte så kontaktbar, tyckte synd om sara, men det är chilläään, för vi kör Kani-Sara-dag part II på tisdag istället! kommer bli phett!

vi hade ändå kul idag, vi käkade på Ha Long. citerar sara: "det är som att säga Hallon fast med långt a och g på slutet", "mm", visst :P jag kunde dock inte äta så mycket för jag var helt uppspelt och nervös

sen köpte vi godis och hyrde film, drog mot mig, däckade i min säng, sen kom philip rolf och dariush, vi kollade på idol och liar liar. jag och sara har däckat i mina soffor nu. vi kollar på jay leno. sara kommer aldrig gå hem, jag låter henne inte, hon ska bo på min soffa.

jag kan inte se sara från den här soffan, det är godispåse, "hemmakväll"-påse, chipsskål, colaflaska och skit ivägen. vi är tjocka idag. hon ser dock ut som en tillplattad larv med mysfilten, haha

usch, vill bara fisa och dricka cola. "fiset vid anuset"
ingen fattar
det är OK


iallafall, jag önskar att jag kunde skriva ett roligare inlägg, men jag finner ingen energi alls. all min energi försvann när jag budade för lägenheten idag. jag buda ENERGI på lägenheten.
OH MY GOOOD ni missa saras mage precis, lät som oväder, därav kollade jag mot fönstret först!

take care / k.gaznaghi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar