måndag 13 september 2010

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig ikväll

Den planerade biokvällen gick ganska så mycket åt helvete. Jag var helt säker på att filmen började klockan nio, så när vi kommer ner till stan runt kvart i nio och jag tar upp biljetten så står det fan ta mig 18.00 på biljetten. Jag dog lite. Jag blev fruktansvärt arg och besviken på mig själv. Knycklade ihop biljettjäveln och slängde den på marken. Kunde jag inte kollat på den typ igår? Jag måste ha kollat på fel biljett när jag kollade sist... Tur att jag inte betalat något för biljetterna. Då hade jag dött på riktigt.

Så, i stället för bio så blir det mys hemma i stället, med One Tree Hill, vindruvor, ekologiska morotsstavar, dippa och till det ett glas vatten. Tur att Lukas är så förlåtande av sig. Fast när jag tänkr efter är det här ganska mycket bättre än bio... faktiskt.

Här är
för övrigt en bild på halsbandet jag fick av Lukas. En uggla. Så fint! Det där med ugglemani har inte gått över än.. Kan ju berätta att jag väntar på ytterligare ett halsband med en uggla. Jag är galen.

take care / s.pehrson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar